Часті питання

Бронювання поїздки: допомога
Вибір та бронювання поїздки Оплата замовлення, відкрита дата зворотної поїздки
Крок 1Вибір міст і дати поїздки.У в формі «Бронювання поїздки» в полі Звідки, беріть місто відправлення, в полі Куди виберіть місто прибуття.
В полі Дата виїзду вкажіть бажану дату поїздки.

Для планування поїздки Назад натисніть на відповідний перемикач. Якщо Ви визначились із датою зворотної поїздки, натисніть на календарик, з правої сторони і оберіть відповідну дату, якщо не визначились, натисніть Відкрита дата.
Потім, при необхідності, вкажіть кількість пасажирів у відповідному полі.
Після встановлення бажаних критеріїв пошуку поїздки натисніть на кнопку Знайти
Крок 2Вибір поїздки У випадку вибору поїздки в одну сторону або з відкритою зворотною датою, оберіть із списку поїздку яка Вам підходить і натисніть кнопку Замовити квиток яка знаходиться з правої сторони (у версії сайту для мобільних телефонів дана кнопка знаходиться під інформацією про поїздку).

Якщо Ви обрали поїздку в дві сторони і вказали дати, оберіть поїздку яка Вам підходить у верхній частині списку, потім зворотну поїздку натиснувши для кожної обраної поїздки кнопку Вибрати маршрут, після цього під списком поїздок стане доступна кнопка Оформити замовлення яку необхідно натиснути щоб перейти до оформлення замовлення.
Крок 3Оформлення замовлення Вкажіть імена і прізвища пасажирів (відповідно до закордонного паспорта) у відповідному списку пасажирів. При необхідності оберіть для пасажира відповідну знижку.
У випадку, якщо на маршрут існує знижка, то у всіх пасажирів вона буде встановлена автоматично, при необхідності її можна змінити на іншу. Знижки на маршрут і для пасажира не сумуються!
З ліва від прізвища пасажира знаходяться кнопки вибору місця: натиснувши на жовту кнопку із знаком питання ?, Ви можете обрати бажане місце на плані автобусу. Натисніть на бажане місце. При необхідності оберіть місця для всіх пасажирів і в зворотному напрямку (якщо зворотна дата фіксована, а не відкрита).
УВАГА! В деяких поїздках, вибір місця при бронюванні не доступний, в таких випадках пасажирів розсаджує менеджер рейсу.
Якщо необхідно добавити пасажира, натисніть на кнопку Додати пасажира яка знаходиться під списком пасажирів в замовленні.
Також, в разі наявності додаткового багажу зазначте загальну вагу такого багажу для всіх пасажирів замовлення.
Після заповнення форми Оформлення замовлення, натисніть кнопку Забронювати
Крок 4Оплата онлайн Оформлене замовлення Ви можете оплатити онлайн. Для цього в розділі Оберіть спосіб оплати оберіть спосіб який Вам підходить і натисніть відповідну кнопку PayPal ( Visa/MasterCard ) або UPC ( Visa/MasterCard ) або Sofortüberweisung ( EC ).
Ви будете направлені на сайт платіжної системи де зможете безпечно оплатити замовлення.
УВАГА! Якщо при оплаті на сайті оплата платіжною системою не приймається, перевірте чи увімкнена на Вашій кредитній картці функція оплати онлайн і чи не перевищений ліміт оплат онлайн.
Відкрита датаШвидка фіксаціяДля швидкого фіксування «відкритої» зворотної дати необхідно натиснути на кнопку ↓ Швидка фіксація
"відкритої" зворотної дати
Чи можу я взяти додатковий багаж?
Так, Ви можете зареєструвати додатковий багаж при замовленні або добавити його до Вашого замовлення по телефону і оплатити водієві у день виїзду.
Що робити якщо в прізвищі/імені допущена помилка?
При оформленні квитка в прізвищі та імені допускається до трьох помилок.
Що я маю писати в графі «Адреса проживання платника в Німеччині/Австрії», якщо я там не проживаю?
Це поле стосується тих пасажирів, які оплачують квиток через систему Sofort, PayPal або банківським переказом на території Німеччини чи Австрії Пасажири, які здійснюють оплату іншим способом, можуть в цій графі поставити прочерк.
Чи можна в квитку змінити дату поїздки?
Так, перенесення дати поїздки є платною послугою, вартість якої - гривневий еквівалент 10 євро (у випадку перенесення дати в Україні, оплата здійснюється в гривнах, по курсу Національного Банку України). Не можливо перенести дату поїздки менше ніж за 48 годин до відправлення автобусу в рейс. Перенесення дати поїздки можливе лише за заявою на електронну пошту або через "особистий кабінет" при наявності вільних місць на бажану дату виїзду
Чи можна не друкувати квиток, а показати його з телефона?
Ні, водію при посадці потрібно обов’язково пред’явити оригінал квитка. Якщо пасажир оплачував квиток онлайн або на розрахунковий рахунок через банк, він обов’язково пред’являє електронний квиток в роздрукованому вигляді, отриманий після успішної оплати на електронну адресу.
Чи можна перевозити тварин?
Так, перевезення невеликих тварин можливе, тільки за умови купівлі окремого місця (за 80% від повного тарифу) при наявності всіх необхідних документів для перетину кордону, боксу для перевезення та намордника.
Як можна зв’язатися з водієм?
В кожному автобусі компанії «Євроклуб» є телефон по Україні і по Німеччині. Інформацію по конкретному автобусу, пасажир може уточнити за день до рейсу із України і за 3 дні із Німеччини/Австрії/Польщі.
Коли відома інформація по автобусу?
Інформацію по автобусу Ви можете отримати по телефону за день до рейсу при відправленні із України і за 2-3 дні до рейсу при відправленні із-за кордону.
Чи можливо продовжити термін дії квитка з відкритою датою виїзду?
Ні, квиток з відкритою датою зворотної поїздки дійсний 6 місяців від першої дати вказаної в квитку. По закінченню терміну квиток вважається недійсним. Відкрита дата виїзду можлива виключно при купівлі квитка туди і назад.
Наші контакти
Київ (Центральний)ЖК «Garden City Residence» вул. Златоустівська, 30, оф. 1/3+38(044)486 79 00
+38(044)500 72 71
+38(044)225 72 71
+38 066 281 80 41
+38 093 153 82 25
+38 098 185 22 74
+38 067 487 58 78
euroclubbus@gmail.com
Київ, вул. Івана Франкавул. Івана Франка, 42, офіс 1 (навпроти посольства Австрії)+38(044) 537 70 35
+38(044) 235 09 37
+38 098 185 22 74
+38 067 291 87 63
+38 098 185 22 74
+38 067 240 25 31
euroclubbus@gmail.com
EUROCLUBFRANKO
Львіввул. Стрийська, 109, 3-й поверх+38(032) 297 66 60
+38(093) 858 38 35
euroclub.lwow@gmail.com