+38 044 486 79 00

+38 066 281 80 41

+38 067 240 25 31

+49 22182 82 91 71

+43 7 208 80 045

+48 223 97 91 08

+49(0) 157 343 41 476

EUROCLUBFRANKO

Звідки
Куди

 
Назад

На всі рейси з Німеччини
Знижка 25%
Кількість акційних квитків обмежена!
Квиток в Німеччину
за 1000 грн.!
З 01.08.2017 рейси до Дрездена, Лейпцига, Халле, Берліна, Ростока щодня за ціною 1000 грн.
Терміново потрібні водії на рейси!+380672402531 (Олександра)

ДЛЯ ПАСАЖИРІВ

Умови подорожі

Посадка на автобус починається за 1 годину до відправлення. Місця в квитках фіксуються.
Гарантією поїздки є виключно викуп квитка.
Автобуси оснащені аудіо-відео системою, кондиціонером і туалетною кімнатою.
Автобус робить технічні зупинки кожні 3-4 години. Тривалість зупинок оголошується водієм.
Пасажири в автобусі повинні бути пристебнутими ременями безпеки.


Правила проходження митного контролю

В дорозі Ви будете проходити митний і прикордонний контроль. При проходженні кордону суворо заборонено вступати в переговори з офіційними особами, фотографувати і знімати на відеокамеру.
Під час прикордонного контролю, а також під час посадки в автобус пасажири повинні пред'явити закордонний паспорт з необхідними візами.
Заборонено вивезення (ввезення) зброї, наркотичних засобів, порнографії, виробів, які потребують спеціальних дозволів на вивезення (ввезення), без відсутності таких дозволів.
Дітям до 16 років, які подорожують без батьків, необхідно мати нотаріально-завірену заяву від обох батьків (оригінал).


Квитки і правила підтвердження зворотної дати виїзду

Квиток є іменним документом і не може бути переданий іншій особі. У квитку забороняється робити будь-які виправлення, крім уповноважених осіб. При придбанні квитка з фіксованою датою виїзду, пасажир повинен підтвердити свою поїздку не пізніше 24 годин до дати відправлення, за телефонами представництва фірми перевізника. При наявності квитка з відкритою датою, пасажир зобов'язаний зафіксувати дату від'їзду лише у письмовому вигляді написавши листа на електронну пошту euroclubbus@gmail.com, skype "euroclub-kiew" або viber +4915734341476 не пізніше ніж за 7 днів до від'їзду (за наявності вільних місць).

Перенесення дати поїздки є платною послугою - гривневий еквівалент 10 євро. Перенесення дати оплаченого квитка можливе за 48 годин до відправлення рейсу, менше ніж за добу до відправлення рейсу перенесення виїзду неможливе.

Перенесення фіксованої дати проводиться в письмовому порядку, шляхом написання заяви про перенесення на електронну пошту або в офісах компанії "Євроклуб".

У разі відмови у видачі візи, сума передоплати не повертається, тому що дані обставини сталися не з вини перевізника. Так само, згідно з "Правил перевезення": у разі скасування поїздки з ініціативи пасажира, йому компенсується вартість проїзду з утриманням наступних зборів, зазначених на квитку або рахунку. Менш ніж за 24 години до відправлення автобуса з початкового пункту по даному маршруту, вартість проїзду не повертається.

В разі втрати або пошкодження квитка виписується квиток-дублікат, вартість послуги за  поїздку в одну сторону – гривневий еквівалент 10 євро, за поїздку з відкритою датою зворотнього виїзду - гривневий еквівалент 20 євро. Вартість послуги на поїздку до Польщі в одну сторону - гривневий еквівалент 5 євро, за поїздку з відкритою датою зворотнього виїзду - гривневий еквівалент 10 євро.


Умови повернення грошей у разі відмови від перевезення

Підставою для повернення грошей за оплачений квиток є наявність самого квитка і заяви від пасажира.
 
Утримання грошових коштів:
- При відмові не пізніше ніж за 7 днів до відправлення рейсу утримується 15% від тарифу,
- Від 7 до 3 днів - 30%,
- Менше, ніж 3 дні - 50%,
- Пізніше, ніж за 24 години - 100%.


Умови повернення грошей за невикористану поїздку

1. У разі, якщо квиток був оплачений через систему SOFORT на сайті eclub.kiev.ua
або перекладом згідно виставленого компанією Євроклуб рахунку на наші реквізити в  SPAKASSE KÖLNBONN потрібна письмова заява німецькою або англійською мовою від клієнта із зазначенням номера рахунку або номера бронювання, причини відмови від поїздки, даних для повернення грошей (IBAN, BIC, назва банку, ім'я та прізвище власника рахунку).
Днем подачі заяв є день їх відправки та отримання на email: euroclubbus@gmail.com
 
2. Для квитків оплачених через систему UPC на сайті eclub.kiev.ua, готівковим платежем в офісах компанії або банківським переказом на території України, необхідно подати оригінал заяви про повернення на українській або російській мові, підписаний власником квитка, із зазначенням причини відмови від поїздки , номера квитка або номера бронювання та оплати, копію першої сторінки паспорта та копію сторінки прописки, копію ідентифікаційного коду, оригінал бланка квитка, якщо він був отриманий власником. (бланк-приклад заяви знаходиться нижче.)
 
Документи необхідно надіслати поштою або оформити заяву в офісах компанії Євроклуб.
Днем подачі заяв є день відправлення повідомлення про відмову про поїздку на email: euroclubbus@gmail.com
 
Завантажити бланк заяви для повернення грошових коштів в гривні. ( doc 27,5Kb )


Провезення багажу

У вартість квитка входить 2 стандартних місця 80 * 40 * 40 см, загальною вагою до 40 кг.
У разі перевищення пасажир доплачує за кожен зайвий кг - 1 євро. За зайвий обсяг, що перевищує норму, також стягується додаткова оплата.



Договір перевезення пасажирів( PDF, 77Kb )
 

Наші контакти